Wednesday, 22 January 2014

PBSMR or PMR

salam...

dgr khabar angin pasal mende ni takde exam,,bila nk diumumkan ni !! tgh menunggu sebb ramai yg dah leka dah termasuk aku sekali sebb mase form 1,2 dah ditekan kan 'takde exam' ?? abis camne tu,,takpe2 just bersedie shj ilmu yang kite dapat tu tak rugi pun bukan nasihat utk korang je itu termasuk dgn aku sekali la kan,,, tolong la diumumkan cepat ! sekolah aku dah buat persedian awal2 lagi walaupun tak tahu macam mne lagi..tapi tahu je lakan cikgu je yang lebh2 tapi murid2 macam tak kesah sbb dlm minda die dah set 'takde exam' dlm otak aku dan dalm kamus hidup aku tak pernah tertulis ade PBSMR aku set hanya ade exam PMR sekian. ke guane?? hihi

2 comments:

Niena Reen said...

Tak bestlah pbs nih. Saya pulak memang dah tahu ada exam tapi macam tak semangat saja sebabnya dia pbs. Ohoho.. >.<

Mimi afiqah said...

kan?